Monday, January 11, 2010

LAWATAN KE TADIKA KEMAS KG BARU KUALA ABANG











Gambar-gambar ini dirakamkan sewaktu membuat lawatan ke TADIKA Kemas Kg Baru yang mana terletak bersebelahan dengan PAPN dungun ini. Lawatan ini dibuat kerana ingin menziarahi kawan-kawan lama yang pernah bersekolah di PAPn Dungun. kelihatan mereka yang pernah bersekolah di PAPN dungun ini tidak kekok apabila berada di sekolah baru. mereka ini juga dapat menyesuaikan diri dengan persekitaran baru. tidak kurang juga dengan anak-anak dari PAPN ini, mereka juga boleh berkomunikasi dengan orang lain dan boleh mendengar arahan dari cikgu lain. semoga anak-anak ini menjadi seorang yang berguna masa akan datang.


2 comments:

  1. ok dah tu..just banyakkan lagi aktiviti2 utk ank2 permata..good luck utk tenaga pengajar dan juga pembantu PAPN dungun..:-)

    ReplyDelete
  2. salam...saya baru beberapa bulan tamat belajar..saya mngambil diploma pddkan islm awl knak2..saya sgat brminat untk mnjdi sbhgian dri tnga pengjar...sya mmpnyai pnglman 1 thun mgjar di pasti,dan beberapa2 blan di tdika chnese..sya bleh mngjar smua sbjct..jka brmnat hbngi la sya di 0132564754..

    ReplyDelete